مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 19:152020-11-06بين الملل

انتخابات آمریکا| «فاصله گذاری» بی سر و صدای مقام های کاخ سفید با ترامپ


منابع نزدیک به دولت آمریکا گفته اند که برخی از مقامات کاخ سفید و اعضای ستاد بی سر و صدا در حال روی گرداندن از ترامپ هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع نزدیک به کاخ سفید گفته اند با توجه به روند شمارش آرا در ایالت های پنسیلوانیا و جورجیا که نشان می دهد دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا پیروز انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) نخواهد بود، برخی از مقامات ارشد در داخل کاخ سفید و ستاد انتخاباتی ترامپ در راستای صیانت از خود، به آرامی در حال روی گرداندن از وی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان، یکی از مشاوران کلیدی ترامپ درباره رقابت انتخاباتی گفته است: همه چیز تمام شده است.

وی ادامه داد: فراتر از سوال در این باره که آیا ترامپ نتیجه انتخابات را خواهد پذیرفت، نگرانی هایی درباره کاری که وی انجام خواهد داد وجود دارد.

این مشاور ارشد ترامپ در پاسخ به این سوال که اقدام بعدی ترامپ چه خواهد بود، گفت: خدا کسی است که می داند.

وی اضافه کرد که مقامات متعددی در ستاد ترامپ و کاخ سفید نارضایتی خود از اظهارات نادرست پنجشنبه ترامپ درباره انتخابات در نشست خبری کاخ سفید ابراز داشته اند.

این مشاور اضافه کرد که برخی در ستاد ترامپ تصمیم تیم وی برای اعزام افرادی نظیر رودی جولیانی و فرزندش برای مطرح کردن ادعاهای بی پایه نظیر تقلب در آرا را زیر سوال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا| «فاصله گذاری» بی سر و صدای مقام های کاخ سفید با ترامپ

انتخابات آمریکا| «فاصله گذاری» بی سر و صدای مقام های کاخ سفید با ترامپ